ΔΑΚ-ELTA-COURIER
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΛΤΑ
ΑΡΧΙΚΗ ΜΕΛΗ ΔΙΑΚΗΡYΞΗ
ΕΣΣΕ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δυναμική Ανανεωτική Κίνηση
Ταχυδρομικών Θεσσαλίας
«ΕΝΟΤΗΤΑ»

10 Οκτωβρίου

Thessalia

Εκλογές Σωματείου Ταχυδρομικών Θεσσαλίας 2018

Ζητούμε τη στήριξη σας στο ψηφοδέλτιο της ανανέωσης και της ελπίδας

ΩΡΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ

ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ

Την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018 ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ

Δυναμική Ανανεωτική Κίνηση Ταχυδρομικών Θεσσαλίας

«ΕΝΟΤΗΤΑ»

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Σ΄ αυτές τις εκλογές παίρνουμε όλοι μαζί την ευθύνη:

για να αλλάξουμε ρότα στο Ταχυδρομείο,

για να προασπιστούμε τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα των ΕΛΤΑ

για να κάνουμε βιώσιμο τον ιστορικό Οργανισμό μας

για να διασφαλίσουμε τις δουλειές μας

για να λύσουμε τα προβλήματα που έχουμε στην εργασιακή μας καθημερινότητα

 

Ο συνδικαλισμός του συμβιβασμού και της υποτέλειας δεν μπορεί να συνεχιστεί. Έχει έρθει η ώρα για να κάνουμε βήματα μπροστά και να αφήσουμε πίσω όλους εκείνους που εκφράζουν το τελειωμένο παρελθόν.

Η ελληνική κοινωνία κοιτάζει μπροστά. Αναζητεί ελπίδα για το αύριο. Προσδοκά να ξεπεραστεί η εποχή των Μνημονίων και να περάσουμε σε μια περίοδο που θα έχουμε ξανά προοπτική.

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια οι πολιτικές που ασκήθηκαν στη χώρα έφεραν μόνο φόρους και διάλυση της κοινωνικής συνοχής. Έφεραν μόνο περικοπές και λιτότητα. Έκαναν τους εργαζόμενους επαίτες. Προκάλεσαν μόνο βαθιές πληγές στη χώρα.

Οι εργαζόμενοι πληρώσαμε το μεγαλύτερο μέρος από τον «λογαριασμό της κρίσης». Γίναμε πιο αδύναμοι αφού χάθηκαν, μέσα δυο – τρείς νυχτερινές ψηφοφορίες της Βουλής, δικαιώματα και κεκτημένα δεκαετιών.

Γυρνάμε με ταχύτητα προς τα πίσω, όχι μόνο σε επίπεδα αποδοχών αλλά και σε επίπεδο εργασιακών συνθηκών, αφού πλέον μας έχουν κάνει να αισθανόμαστε τυχεροί που έχουμε μια δουλειά.

Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Στα ΕΛΤΑ είδαμε ότι η απελθούσα Διοίκηση υπηρέτησε πιστά τις Μνημονιακές επιταγές, αλλά και κατέβαλε κάθε προσπάθεια για να παραδώσει στους επόμενους το Δημόσιο Ταχυδρομείο πιο αποδυναμωμένο από ποτέ, διαλυμένο και χωρίς στρατηγική, χωρίς όραμα, χωρίς νέες υπηρεσίες. Δαιμονοποίησε τους εργαζόμενους ως τη πηγή των προβλημάτων και μας φόρτωσε το κόστος των επιλογών της. Μας διέσυρε συστηματικά και προσπάθησε να μας απαξιώσει.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα, πρωτόγνωρα στην πολυετή πορεία του Οργανισμού: 1) Η μη απόδοση των χρημάτων στη ΔΕΗ, που προέρχονταν από την εξόφληση των λογαριασμών της. 2) Η αυθαίρετη παρακράτηση των χρημάτων που προέρχονταν από την είσπραξη των εργοσήμων στον ΕΚΦΑ.

Σε αυτό το περιβάλλον της κρίσης η συνδικαλιστική εκπροσώπηση των εργαζομένων θα έπρεπε να είναι πιο δυνατή, πιο ουσιαστική και πιο διεκδικητική από ποτέ.

Ωστόσο αυτό δεν συνέβη. Είδαμε τα προηγούμενα χρόνια τους εκπροσώπους του συνδικαλιστικού κατεστημένου να συμβιβάζονται. Τελευταίο  επίτευγμα της ηγεσίας της ΠΑΣΚΕ η σύμπραξη της με την Κυβερνητική παράταξη του ΠΑΚ στο Δ.Σ. της ΠΟΣΤ στις 17-7-2017 για την μείωση των μισθών μας (1-9-2017) αδιαφορώντας εάν με την διαδοχική μείωση συρρικνώνεται δραματικά ο μισθός. Δυστυχώς για αυτούς η μείωση μισθών έχει υπογραφή. Αδιαφορούν για τις ανάγκες των εργαζομένων.

Απορρίπτουμε τον Κυβερνητικό Συνδικαλισμό

Γυρίζουμε την πλάτη στους σύγχρονους «ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ»

Καταδικάζουμε «τους όψιμους συνδικαλιστές που στηρίζουν έμπρακτα τις επιλογές και πολιτικές του Υπουργείου και της Διοίκησης.»

Καυτηριάζουμε τη στάση της Κυβερνητικής Παράταξης του ΠΑΚ που άκριτα περιδιαβαίνει τους εργασιακούς χώρους και προκλητικά υπόσχεται τα πάντα σε όλους.

Όλα αυτά βέβαια μέχρι να υφαρπάξουν την ψήφο των συναδέλφων.

Υπόσχονται αφειδώς αποσπάσεις, μεταθέσεις και προαγωγές σ ένα πλαίσιο πολιτικού εκβιασμού από το παρελθόν. Κάνοντας συνδικαλιστικό εργαλείο τις αγωνίες και τις ανάγκες των εργαζομένων.

Σε μια περιφέρεια που οι ίδιοι την έχουν καταστήσει «προβληματική».

Μοναδική τους στόχευση η δημιουργία σχέσεων εξάρτησης στο πλαίσιο ενός ενός πρόσκαιρου «κομματικού στρατού».

Η ΔΑΚ έχει αποδείξει ότι υπάρχουν λύσεις.

Μπορούμε να διεκδικήσουμε δυναμικά, ρεαλιστικά και αποτελεσματικά.  Καταθέσαμε προτάσεις όπως εθελουσία έξοδος σε βάθος ενός έτους για 1.000 εργαζόμενους που θα έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα, με παράλληλη πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ 1.500 νέων εργαζομένων, δίνοντας φυσικά ένα κίνητρο 10.000 ευρώ, επιπλέον της αποζημίωσης, χρήματα τα οποία θα μπορούσαμε να τα διασφαλίσουμε άτοκα από τον άλλο μέτοχό μας την EUROBANK.

Η εθελουσία θα οδηγούσε σε μια γενναία ανανέωση του προσωπικού, κυρίως στην παραγωγή, που σήμερα έχει μέσο ηλικιακό όρο τα 55 χρόνια. Θα οδηγούσε όμως και στην εξοικονόμηση περίπου 2.500 ευρώ το μήνα ανά εργαζόμενο. Από το ποσό που περισσεύει μπορούσε να καλυφθεί το κόστος των 1.500 νεοπροσλαμβανόμενων αλλά και να έχουμε συνολικό όφελος από τη μείωση του μισθολογικού κόστους.

Επίσης, προτείναμε την ενσωμάτωση των Ταχυμεταφορών.

Προτείναμε προσαρμογή των ασφαλιστικών εισφορών στα επίπεδα ΕΦΚΑ, δηλαδή από το 25% στο 20. Και από τώρα, όχι από το 2021 που προβλέπει ο Νόμος. Με αυτό το μέτρο θα μειωθεί κατά 5% το κόστος, με άμεση απόδοση.

Προτείναμε συγχώνευση Διευθύνσεων και των Τομέων αυτών, για τη δημιουργία μιας ευέλικτης, αποτελεσματικής διοικητικής πυραμίδας που θα αντιστοιχεί στους 6.100 εργαζόμενους και στο σημερινό δίκτυο, όχι στους 11.400 του 2008 και του δικτύου του τότε.

Παράλληλα, προτείναμε μειώσεις άλλων δαπανών, όπως υπηρεσιακά αυτοκίνητα, κινητά, συντήρηση, πρόσθετες αμοιβές, νυχτερινή μετακίνηση, ελαχιστοποίηση νυχτερινής απασχόλησης και μεταφορά της λειτουργίας των Επιτροπών μέσα στο ωράριο.

Άλλη πρόταση: η αξιοποίηση της περιουσίας των ΕΛΤΑ, η επαναδιαπραγμάτευση των μισθωμάτων, μάλιστα σε ένα περιβάλλον που έχει δυνατότητα περαιτέρω περιορισμών.

Δεν μπορούμε να αλλάξουμε την εικόνα του Ταχυδρομείου με κάποιο μαγικό τρόπο, αλλά αποδείξαμε ότι μπορούμε να πιέσουμε και να κερδίσουμε.

Η υποταγή και ο συμβιβασμός είναι εγγύηση ήττας. Υπάρχει άλλος δρόμος.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Οι εκλογές σας δίνουν τη δύναμη να γυρίσετε σελίδα, να αλλάξετε τους όρους του «παιχνιδιού» που παίζει το σύστημα εις βάρος μας.

Διεκδικούμε:

Επίλυση των μεγάλων προβλημάτων στο δίκτυο του Ταχυδρομείου στη Θεσσαλία

Κάλυψη των κενών και διασφάλιση αντικαταστάσεων

Τήρηση της νομιμότητας ως προς τα δικαιώματα μας

Αξιοκρατία στα ΕΛΤΑ, ίσα δικαιώματα και ίσες υποχρεώσεις γι όλους,

 

Απορρίπτουμε του παλαιοκομματικούς εκβιασμούς του παρελθόντος.

 

Εμείς στη σε καλούμε να έρθεις δίπλα μας για «να σηκωθούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ λίγο ψηλότερα».

 

Θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά στα ΕΛΤΑ και η δική σου ψήφος είναι η κοινή μας δύναμη.

 

 

 

 

 

Το ψηφοδέλτιο της ανατροπής

1.    ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Κ.Κ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
2.    ΓΙΩΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Κ.Κ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
3.    ΚΑΛΛΙΑΚΟΥΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.Δ. ΒΟΛΟΥ
4.    ΚΑΝΤΑΡΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μ.Δ. ΛΑΡΙΣΑΣ
5.    ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ.Δ. BOΛΟΥ
6.    ΚΟΚΚΑΛΑΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ.Δ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
7.    ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Μ.Δ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
8.    ΚΟΜΜΑΤΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Μ.Δ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
9.    ΜΑΤΣΟΥΚΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ Κ. ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ
10. ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Μ.Δ. ΒΟΛΟΥ
11. ΜΠΑΙΡΑΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μ.Δ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
12. ΜΩΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ. ΑΓΙΑΣ
13. ΝΑΣΙΩΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μ.Δ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
14. ΝΤΟΤΣΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ ΒΟΛΟΥ
15. ΠΑΥΛΑΡΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Κ.Κ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ
16. ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. ΤΥΡΝΑΒΟΥ
17. ΠΑΨΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μ.Δ. ΒΟΛΟΥ
18. ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Μ.Δ. ΒΟΛΟΥ
19. ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ.Δ. ΛΑΡΙΣΑΣ
20. ΣΙΔΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Μ.Δ. ΒΟΛΟΥ
21. ΣΚΟΥΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ
22. ΤΡΙΚΑΛΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Μ.Δ. ΒΟΛΟΥ
23. ΤΣΑΚΑΤΙΡΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ.Δ. ΒΟΛΟΥ
24. ΤΣΙΛΙΜΙΓΚΑΣ ΘΩΜΑΣ ΚΑΤ. ΠΑΛΑΜΑ
25. ΧΑΜΠΕΡΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ Μ.Δ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ

 

ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΧΑΝΤΖΗ ΑΝΝΑ – ΜΟΝΑΔΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΒΟΛΟΥ